marketing automation Marketing Automation & CRM Gratis deelname > Ben logo Powered by    24 januari 2022    livestream

Na één middag weer helemaal up-to-date

Op veler verzoek organiseren wij op 24 januari 2022 een vervolg op ons succesvolle event Marketing Automation & CRM van afgelopen voorjaar. Kom alles te weten over hoe je jouw marketing automation en/of CRM systeem naar een hoger plan brengt. Experts  delen hun ‘lessons learned’ en beste praktijkvoorbeelden zodat je weer helemaal up-to-date bent!

Onze sprekers

Frans Riemersma
Founder van MartechTribe

Voor Frans Riemersma (founder van MartechTribe) is marketing technologie zijn speelveld. De afgelopen decennia heeft hij marketing technologie oplossingen ontworpen voor bedrijven als HP, Adidas, Unilever, AbnAmro en IKEA.

Frans Riemersma
Founder van MartechTribe
Ruud-Verstraeten
Ruud Verstraeten
Business Growth Consultant bij Webs, HubSpot Consultancy Partner

Ruud ademt groei in de digitale wereld en ziet dat er nog een wereld te winnen is in de relatief digitaal onvolwassen wereld van de B2B. Door altijd te vertrekken vanuit de online klant en dit perspectief door te vertalen naar een helder (inbound) marketing- en salesproces met behulp van marketing- en sales automation voegt Ruud, vanuit zijn rol als Business growth consultant bij Webs, waarde toe.

Ruud Verstraeten
Business Growth Consultant bij Webs, HubSpot Consultancy Partner
Hans Molenaar
Hans Molenaar
Directeur Beeckestijn Business School

Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Daarnaast is hij als ondernemer actief in recreatief vastgoed en in een aantal startups. Hij is voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. Hans is jouw gastheer tijdens het Marketing Automation & CRM event.

Hans Molenaar
Directeur Beeckestijn Business School
Harmen Baas
Harmen Baas
CCO Bij BrixCRM (Data-Insights-Direction)

Harmen is in verschillende commerciële rollen actief geweest waarbij hij de laatste 10 jaar werkzaam is bij BrixCRM (Elite Partner SugarCRM, Advanced Implementation Certified partner Hubspot, partner Microsoft Dynamics en Adobe Solution Partner). Hij heeft in zijn rol als account-, sales- en commercieel manager al vele CRM projecten van dichtbij meegemaakt en is betrokken geweest bij implementatietrajecten bij onder andere De Politie, KwikFit en Ben (T-mobile). Hij kijkt bij veel organisaties in de keuken en kent de voorwaarden voor start van een succesvol CRM project. Harmen zoekt naar de uitdagingen waar het team van BrixCRM de meeste waarde kan toevoegen en streeft naar happy customers.

Harmen Baas
CCO Bij BrixCRM (Data-Insights-Direction)
Frans Riemersma
Founder MartechTribe

Marketing technologie (Martech) ontwikkelt zich razendsnel. De grote uitdaging voor de moderne marketeers is snel en goed inzicht te krijgen in het veranderende software aanbod. In deze keynote zetten we de belangrijkste Martech ontwikkelingen op een rijtje die voor 2022 van belang zijn. We kijken naar marktontwikkelingen en zoomen we in op de belangrijkste features binnen het CRM, marketing automation, lead & deal generatie.

Ruud-Verstraeten
Ruud Verstraeten
Business Growth Consultant bij Webs

Met de juiste marketing automation software leid je relevante bezoekers naar je website en target je deze feilloos door middel van data, geneer je betere leads via online, help je sales meer (en betere) deals te sluiten en toon je je ROI aan door middel van rapportages. De vraag is echter: hoe zet je marketing automation software op de juiste manier in? En zorg je dat je succesvolle keuzes maakt?

Volgens Ruud Verstraeten, Business Growth Consultant bij Webs, kan dat maar op één manier: door je marketing only bril af te zetten en de customer centricity bril op. In deze keynote neemt hij je mee in de succesvolle internationale marketing automation uitrol van TOYOTA MATERIAL HANDLING.

Harmen Baas
Harmen Baas
CCO Bij BrixCRM (Data-Insights-Direction)

Marketing Automation en CRM zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden! Waarom? Samen kunnen ze inzichten en cruciale informatie over je klanten creëren, welke richting geven aan je processen, doelstellingen en strategieën. Met als uiteindelijke doel: de waarde van én voor je klanten verhogen. Dit alles met consistente, up-to-date en actionable data. Data → Insights → Direction.
Een mooi streven, maar veel organisaties worstelen met de vraag: Hoe geef ik hier richting aan? Waar moet ik rekening mee houden? En hoe haal ik het maximale uit mijn MA & CRM systemen?
Harmen Baas, CCO bij BrixCRM, geeft alvast een tip: Connectie en samenwerking is belangrijk voor het succes van je organisatie. Niet alleen tussen afdelingen en mensen, maar ook tussen je systemen en software. Kortom: Integratie is key! In deze sessie zal hij dit toelichten aan de hand van de succesvolle integraties die tot stand zijn gebracht bij enkele aansprekende klanten, zoals BEN (T-mobile).

Hans Molenaar
Hans Molenaar
Directeur Beeckestijn Business School

In de laatste 15 minuten krijg je de kans om vragen te stellen en advies te vragen aan doorgewinterde CRM en Marketing Automation experts. Een unieke mogelijkheid om hele specifieke vragen te stellen waar je nu mee worstelt.

15.40 - 15.45 uur