marketing automation Marketing Automation & CRM Gratis deelname > Powered by    24 januari 2022    livestream

Na één middag weer helemaal up-to-date

Op veler verzoek organiseren wij op 24 januari 2022 een vervolg op ons succesvolle event Marketing Automation & CRM van afgelopen voorjaar. Kom alles te weten over hoe je jouw marketing automation en/of CRM systeem naar een hoger plan brengt. Experts  delen hun ‘lessons learned’ en beste praktijkvoorbeelden zodat je weer helemaal up-to-date bent!

Onze sprekers

Hans Molenaar
Hans Molenaar
Directeur Beeckestijn Business School

Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Daarnaast is hij als ondernemer actief in recreatief vastgoed en in een aantal startups. Hij is voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. Hans is jouw gastheer tijdens het Marketing Automation & CRM event.

Hans Molenaar
Directeur Beeckestijn Business School
Ruud-Verstraeten
Ruud Verstraeten
Business Growth Consultant bij Webs, HubSpot Consultancy Partner

Ruud ademt groei in de digitale wereld en ziet dat er nog een wereld te winnen is in de relatief digitaal onvolwassen wereld van de B2B. Door altijd te vertrekken vanuit de online klant en dit perspectief door te vertalen naar een helder (inbound) marketing- en salesproces met behulp van marketing- en sales automation voegt Ruud, vanuit zijn rol als Business growth consultant bij Webs, waarde toe.

Ruud Verstraeten
Business Growth Consultant bij Webs, HubSpot Consultancy Partner
13.35 - 14.15 uur

Ruud-Verstraeten
Ruud Verstraeten
Business Growth Consultant bij Webs

Met de juiste marketing automation software leid je relevante bezoekers naar je website en target je deze feilloos door middel van data, geneer je betere leads via online, help je sales meer (en betere) deals te sluiten en toon je je ROI aan door middel van rapportages. De vraag is echter: hoe zet je marketing automation software op de juiste manier in? En zorg je dat je succesvolle keuzes maakt?

Volgens Ruud Verstraeten, Business Growth Consultant bij Webs, kan dat maar op één manier: door je marketing only bril af te zetten en de customer centricity bril op. In deze keynote neemt hij je mee in de succesvolle internationale marketing automation uitrol van Toyota Material Handling.

Hans Molenaar
Hans Molenaar
Directeur Beeckestijn Business School

In de laatste 15 minuten krijg je de kans om vragen te stellen en advies te vragen aan doorgewinterde CRM en Marketing Automation experts. Een unieke mogelijkheid om hele specifieke vragen te stellen waar je nu mee worstelt.

15.40 - 15.45 uur