ONLINE EVENT MELD JE GRATIS AAN > Powered by LEAD GENERATION NA COVID-19    26 mei 2021    Live-stream

Corona en de impact op leadgeneratie

 

COVID-19 heeft het leadgeneratieproces behoorlijk veranderd. Het koop- en oriëntatiegedrag, zeker binnen B2B, is niet meer hetzelfde. Leadgeneratie is uitdagender geworden en sales komt bij prospects moeilijker aan tafel.

Van belang is dat bedrijven hun huidige leadgeneratie gaan aanpassen aan de veranderende informatiebehoefte van klanten. Maar hoe doe je dat? Wat zijn succesvolle manieren? En hoe zorg je ervoor dat de funnel voor 2021 goed gevuld blijft? Allemaal vragen waar we tijdens dit leadgeneratie-event aandacht aan zullen besteden. Update in één middag je leadgeneratie kennis.

Immers, zonder leads geen sales. Want onthoud dat er na een crisis altijd een periode van herstel volgt. Als sales is het de taak om ervoor te zorgen dat jouw bedrijf er klaar voor is om daarvan te profiteren!

Wat zijn de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van leadgeneratie anno 2021? En met welke 3 leadgeneratie marketing hacks moet je nu zeker aan de slag. In een halfuur ben je weer helemaal up-to-date en kun je direct aan de slag met interessante tips en trics.

Na deze sessie heb je weer voldoende inspiratie om in 2021 om je leadgeneratieproces aan te passen aan de sterk veranderende informatiebehoefte van prospects.

Veel bedrijven gebruiken tegenwoordig content marketing om leads te genereren. Antal de Waij, oprichter Engagement Media en succesvol auteur op dit vakgebied, heeft onder andere hiervoor het unieke Content Marketing Canvas Model ontwikkeld.

In deze leerzame sessie kom je alles te weten over het gebruik van content om leads te werven in een online omgeving. Hoe kom je tot effectieve lead generatie in iedere fase van het aankoopproces?

E-mailadressen huren voor Lead Generation levert nog maar zelden een positief ROI op. De echte kans ligt bij het feit dat veel organisaties niet genoeg aandacht besteden aan het opvolgen van leads. De oplossing is e-mailmarketing, een van de meest effectieve manieren om de boodschap bij de ontvanger te krijgen. E-mail is dan ook onmisbaar in een 'lead nurturing' programma. Hierbij draait het erom dat de leads content ontvangen die relevant, gepersonaliseerd en gericht is op hun informatiebehoefte.
Michael Straathof laat in zijn sessie zien hoe je met behulp van e-mail meer haalt uit het gehele sales proces, met tips die je de volgende dag al kunt inzetten!

14.50 - 15.30 uur

Leadgeneratie B2B Case

In deze sessie gaan we een award-winning leadgeneratie case presenteren. We zijn nog bezig met twee steengoede, innovatieve en leerzame cases. Binnenkort hoor je welke.

In de laatste 15 minuten krijg je de kans om vragen te stellen en advies te vragen aan 3 doorgewinterde leadgeneratie experts. Een unieke mogelijkheid om hele specifieke vragen te stellen waar je nu mee worstelt.