Inspiratiesessie Klantvisie en Klantreizen bij woningcorporaties Beeckestijn tote-m Customer Experience in 1 Day MELD JE GRATIS AAN > Powered by Inspiratiedag Woningcorporaties    29 oktober 2021    Landgoed Leusderend

Dag vol inspiratie en concrete tips

Veel woningcorporaties zoeken manieren om de huurderstevredenheid te verbeteren. Speciaal voor die corporaties organiseren wij deze inspiratiesessie. Leer van experts en ervaringsdeskundigen hoe je tot een relevante en gedragen klantvisie komt, hoe je deze klantvisie inzet om klantreizen te verbeteren en hoe je zelf een klantreis in kaart brengt.

Na afloop van deze inspiratiesessie…
• … weet je wat er nodig is om tot een goede klantvisie te komen.
• … kun je zelf een klantreis in kaart brengen.
• … ken je de psychologische aspecten die een rol spelen bij klantbeleving.
• … weet je hoe je imactvolle keuzes maakt.
• … heb je inspiratie opgedaan met voorbeelden en lessons learned uit de woningcorporatiesector.
• … heb je je netwerk vergroot en andere collega’s uit de sector ontmoet met een passie voor klantbeleving.

Voor wie? Voor medewerkers en leidinggevenden die werkzaam zijn bij een woningcorporatie en bezig zijn of de ambitie hebben om de huurdersbeleving te verbeteren.

Ben je geïntersseerd en wil je inspiratie opdoen? Dan zien we jou graag op 29 oktober! Meld je snel aan, er is ruimte voor maximaal 65 deelnemers.

Testen voor toegang. Om toegang te krijgen tot dit event dien je in het bezit zijn van een geldig coronatoegangsbewijs. Een geldig coronatoegangsbewijs is een vaccinatiebewijs of herstelbewijs of een negatieve toegangstest van testenvoortoegang.org 

Onze sprekers

Tamara Rolman
Tamara Rolman
Senior Consultant TOTE-M

Energiek, enthousiast en gepassioneerd helpt Tamara bij TOTE-M organisaties bij het verbeteren van klantbeleving. Tamara werkte meer dan 15 jaar in de woningcorporatiebranche waarbij het verbeteren van de Huurdersbeleving altijd centraal stond. Tamara heeft veel ervaring met het formuleren van klantvisies en -beloftes en het organiseren van klantarena’s. Zij weet als geen ander een Klantreis project tot tastbare verbeteringen om te zetten, zij stopt pas als de klant een merkbare verbetering ervaart.

Tamara Rolman
Senior Consultant TOTE-M
Kees Kerkvliet
Kees Kerkvliet
Managing Director TOTE-M

Kees is Managing Director bij TOTE-M en richt zich dagelijks op het optimaliseren van klantinteracties en klantbeleving. Gedreven door de missie: het creëren, faciliteren en borgen van Waardevolle Ontmoetingen, springt hij iedere morgen weer met enthousiasme uit zijn bed om Nederland iedere dag weer een beetje klantgerichter te maken!

Kees Kerkvliet
Managing Director TOTE-M
Loraen van de Burgt
Loraen van de Burgt
Adviseur Digitale Dienstverlening Mitros

Loraen is vastberaden de huurdersbeleving bij Mitros te verbeteren. Ze deelt vandaag haar aanpak hoe zij stappen zet om de klantreis van vertrekkende huurders met een lange woonduur te verbeteren. Mooie case met aanbevelingen. Daarnaast deelt zij ook lessons learned over hoe andere klantreizen bij Mitros handen en voeten krijgen.

Loraen van de Burgt
Adviseur Digitale Dienstverlening Mitros
Hans Molenaar
Hans Molenaar
Directeur Beeckestijn Business School
Tamara-en-Kees
Tamara Rolman & Kees Kerkvliet
TOTE-M

Met een groot woningtekort en weinig concurrentie kun je je afvragen waarom werken aan klantbeleving belangrijk is voor een corporatie. Tamara deelt inzichten die zij opdeed uit haar eigen ervaring na 16 jaar werken in de corporatiebranche en uit de vele gesprekken die zij afgelopen weken voerde met diverse corporaties.

Tamara-en-Kees
Tamara Rolman & Kees Kerkvliet
TOTE-M

Een waardevolle klantbeleving is meer dan alleen doen wat je klant van je vraagt. Tamara en Kees delen in dit onderdeel wat een waardevolle klantbeleving is en illustreren dat met prikkelende voorbeelden. Het verhaal wordt onderbouwd met theorieën op het gebied van klantbeleving.

Kees Kerkvliet
Kees Kerkvliet
TOTE-M

In dit onderdeel leer je meer over de methodiek klantreizen en hoe je dit zelf in kaart kunt brengen.

Tamara-en-Kees
Tamara Rolman en Kees Kerkvliet
TOTE-M

In dit onderdeel ga je zelf echt in de schoenen van de klant staan. Je gaat in een groep aan de slag met één van de drie klantreizen waar we vandaag mee aan de slag gaan, namelijk: ik zoek/betrek een woning, ik heb een reparatieverzoek, ik zeg mijn huur op/vertrek uit mijn woning.

12.00 - 12.30 uur

Tamara Rolman & Kees Kerkvliet
TOTE-M

Tijd om de verschillende klantreizen met elkaar te delen en te leren van elkaar.

Loraen van de Burgt
Loraen van de Burgt
Mitros

Loraen deelt haar aanpak hoe zij stappen zet om de klantreis van vertrekkende huurders met een lange woonduur te verbeteren. Mooie case met aanbevelingen. Daarnaast deelt zij ook lessons learned over hoe andere klantreizen bij Mitros handen en voeten krijgen.

Hans Molenaar
Hans Molenaar
Directeur Beckestijn Business School

Tijd om elkaar nog iets beter te leren kennen en na te praten over vandaag.

Locatie

 

Op een uniek bosrijke locatie in het midden van het land ligt Landgoed Leusderend. Weg van alle drukte vormt het één van de meest inspirerende omgevingen van Nederland. En toch is Leusderend door de ligging direct aan de A28 uitstekend bereikbaar.

Adres

Landgoed 'Leusderend'
Leusderend 30
3832 RC Leusden

leusderend

Bereikbaarheid & OV